Startpagina      Winkelwagen      Afrekenen      Contact      Inloggen      Registreren
Sterx bvba
Maison de Table


Steenweg 3 Unit 16
3540 Herk-de-Stad ( België )

info@maisondetable.be

tel. +32 13 31 34 93

BTW BE 0537.691.982

IBAN : BE39 7350 3373 0019
BIC : KREDBEBB
Klantenservice
Bestellen / Betalen

Hoe kan ik betalen?
Ik wens een factuur van mijn aankopen.
Is er een korting mogelijk?
Wordt er BTW aangerekend voor een bestelling buiten BelgiŽ?

Mijn profiel

Bij het inloggen krijg ik een melding dat mijn profiel nog niet geactiveerd werd. Wat nu?
Hoe kan ik inloggen?
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Hoe kan ik registreren?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ik heb mijn profiel geactiveerd via de toegestuurde link. Bij het inloggen krijg ik de melding dat er geen profiel gevonden werd.

Verzending / Verzendkosten

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Diversen

Is er een toonzaal?
Kan ik jullie contacteren?
Bestellen / Betalen
Hoe kan ik betalen?

=> Via Paypal

PayPal is een online betalingssysteem dat kopers en verkopers op een snelle en veilige manier met elkaar verbindt en heel wat voordelen biedt:
* Betaal in alle veiligheid online met uw creditcard zonder uw gegevens te moeten vrijgeven. PayPal is beveiligd door de beste anti-fraude systemen en uw financiŽle gegevens worden nooit meegedeeld aan de verkoper
* Betaal makkelijk en snel online op het moment van uw aankoop
* Koop met PayPal en profiteer zo van de talloze koopjes zonder u zorgen te hoeven maken over ingewikkelde internationale overschrijvingen of vreemde valuta
* Een PayPal-account openen en betalingen versturen per creditcard via PayPal is gratis, en dat over heel de wereld
* Een account openen is heel eenvoudig en neemt slechts enkele minuten in beslag. Ga naar Paypal.be om een account te openen

=> Via overschrijving op rekeningnummer 377-5040658-90

IBAN: BE34 3775 0406 5890
BIC: BBRUBEBB

Ik wens een factuur van mijn aankopen.

Omdat het plaatsen van een bestelling op onze webshop enkel kan met een geldig BTW nummer, hoort bij elke bestelling een factuur. Deze wordt samen met de bestelling verzonden.

Is er een korting mogelijk?

Stuur een mail waarin u de producten van uw interesse en de bijhorende aantallen aangeeft. Wij nemen daarna contact met u op.

Wordt er BTW aangerekend voor een bestelling buiten BelgiŽ?

Omdat het plaatsen van een bestelling op onze webshop enkel kan met een geldig BTW nummer, zal bij een bestelling in het buitenland geen BTW geteld worden.
Mijn profiel
Bij het inloggen krijg ik een melding dat mijn profiel nog niet geactiveerd werd. Wat nu?

Na het registreren op de website dient uw profiel eerst geactiveerd te worden alvorens u kunt inloggen. Na het registreren wordt er automatisch een e-mail verzonden naar het door u gekozen e-mailadres. Aan de hand van de instructies in die e-mail kunt u zelf uw profiel activeren en vervolgens inloggen.

Hoe kan ik inloggen?

Wanneer u nog niet ingelogd bent ziet u bovenaan de website 'inloggen' staan. Inloggen kunt u doen door op 'inloggen' te klikken en vervolgens uw persoonlijk e-mailadres en wachtwoord in te vullen. Druk vervolgens op de knop 'inloggen'.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Wanneer u nog niet ingelogd bent ziet u bovenaan de website 'inloggen' staan. Bent u reeds ingelogd dan ziet u bovenaan de website 'mijn profiel' staan. Klik op 'mijn profiel' of log in om toegang te krijgen tot uw persoonlijk profiel. Vervolgens kunt u kiezen voor 'mijn persoonlijke gegevens'. Breng de gewenste wijzigingen aan en klik op de knop 'opslaan'.

Hoe kan ik registreren?

Wanneer u nog niet ingelogd bent ziet u bovenaan de website 'registreren' staan. Registreren kunt u doen door op 'registreren' te klikken en vervolgens het formulier in te vullen. Druk vervolgens op de knop 'registreren'.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Indien u uw wachtwoord vergeten bent kunt u steeds een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga hiervoor naar de pagina 'inloggen' en klik op 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens kunt u uw persoonlijk e-mailadres invullen om zo een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dit systeem werkt volledig automatisch. U kunt dus in slechts enkele minuten een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ik heb mijn profiel geactiveerd via de toegestuurde link. Bij het inloggen krijg ik de melding dat er geen profiel gevonden werd.

Uw e-mailadres is in elk geval correct, anders zou u de link ter bevestiging niet ontvangen hebben. De fout zit dus in uw wachtwoord en dat geeft 2 mogelijkheden:
1) U probeert opnieuw in te loggen en let extra op het correct ingeven van uw wachtwoord.
2) U contacteert ons. Wij maken een nieuw wachtwoord voor u aan en versturen dat nieuwe wachtwoord per e-mail. Na het inloggen met het nieuwe wachtwoord kunt u het zelf opnieuw veranderen naar het gewenste wachtwoord.
Verzending / Verzendkosten
Kan ik mijn bestelling afhalen?

Dat kan.
Bij het plaatsen van een bestelling kan je een keuze maken tussen het verzenden of afhalen van de goederen.
Indien er voor afhalen gekozen wordt zal je telefonisch of per mail door ons verwittigd worden wanneer de bestelling volledig klaarstaat.
Diversen
Is er een toonzaal?

Jazeker! Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak.
Zo staat u nooit voor een gesloten deur en is er zeker een vertegenwoordiger aanwezig die u graag verder helpt.
Tel : 013/31.34.93
Mail : info@maisondetable.be

Kan ik jullie contacteren?

Jazeker! U kunt ons zowel telefonisch als per e-mail contacteren. Klik hiervoor bovenaan of onderaan de website op 'contact'. Wij stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te helpen.